طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت خبری,سئو و بهینه سازی, افزایش رنک,بک لینک,طراحی وردپرس

سئو سایت,طراحی اپلیکیشن اندروید,طراحی اپلیکیشن ios

طراحی سایت اختصاصی,قالب آماده وردپرس,طراحی بازی های موبایل,طراحی وبسایت,فروش سایت

طراحی سایت پی اچ پی,طراحی سایت لاراول,سئو و بهینه سازی انواع وب سایت,افزایش رتبه
طراحی سایت,سئو سایت,طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس,گروه طراحی توسعه دهنگان شهر,سایت,وب سایت
  • طراحی وب سایت
  • سئو و بهینه سازی
  • طراحی وردپرس
  • طراحی وب اپلیکیشن
  • طراحی اپلیکیشن اندروید
  • طراحی سایت
  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی وبسایت
  • طراحی وب اپلیکیشن
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی اپلیکیشن اندروید
  • طراحی وردپرس
  • سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی وب سایت طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس طراحی وردپرس قالب آماده وردپرس طراحی سایت خبری طراحی سایت فروشگاهی
    سئو و بهینه سازی انواع وب سایت.طراحی انواع وب سایت.طراحی وردپرس.طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن موبایل

    ده دلیل برای اینکه چرا لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی است

    لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی

    آیا میدانید چرا لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی انتخاب شده است؟

    همانطور که میدانید در دنیای دیجیتال امروزی، اپلیکیشن‌ها خیلی از کارهای زندگی ما را اداره می‌کنند – از انجام کارهای اولیه تا  اموربانکی و معاملات و بسیاری از امور روزمره . همه چیز بر روی  برنامه ها و کارایی آنها تمرکز دارد  و شرکت ها به طور مداوم با یکدیگر رقابت می کنند تا بهترین برنامه ای را بسازند که مردم از آن حمایت کنند و روزانه از آن استفاده کنند.

    با این حال، ساخت یک برنامه کار آسانی نیست. قبل از آن که  نرم افزار خود  را توسعه دهید باید عوامل متعددی مانند ابزارها، پلتفرم ها و منابع را در نظر بگیرید  و به عنوان یک توسعه دهنده، یافتن زبان برنامه نویسی و چارچوب مناسب  همواره یکی از چالش برانگیزترین جنبه های توسعه اپلیکیشن بوده است.

    ده ها زبان برنامه نویسی و فریمورک به خوبی ایجاد شده و قابل دسترس هستند. با این حال، تقریباً غیرممکن است که بتونید بهترین گزینه رو برای پروژه خودتون پیدا کنید. اگر قصد دارید یک برنامه وب بسازید، اجازه بدهید یکی از بهترین فریمورک های PHP، یعنی لاراول را به شما معرفی کنیم.

    این مقاله به شما کمک می کند تا بفهمید لاراول چیه  و چرا لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی هست؟!!!.

    در تصویر بالا درصد استفاده از فریمورک های مختلف پی اچ پی و مقایسه با لاراول را مشاهده می کنید

    فهرست مطالب

    • PHP چیست؟
    • لاراول چیست؟
    • 10 دلیل برای اینکه چرا لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی است؟
    1. عناصر امنیتی عالی
    2. کتابخانه های شی گرا و ORM گویا
    3. دستورات صنعتگر
    4. مهاجرت پایگاه داده
    5. پشتیبانی از MVC
    6. مدیریت وظایف و برنامه ریزی
    7. سیستم بسته بندی اتوماتیک
    8. موتور قالب تیغه
    9. ویژگی های تست کارآمد
    10. لاراول 100% منبع باز است
    • نتیجه

    PHP چیست؟

    PHP یا Hypertext Processor یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد است. عمدتاً در توسعه وب سایت ها و برنامه های وب استاتیک یا پویا استفاده می شود. این زبان را می تونیم کنار HTML، CSS، جاوا اسکریپت و موارد دیگر جاسازی  و استفاده کرد. اپن سورس هست (منبع باز) و بر روی پلتفرم های مختلف مانند ویندوز، یونیکس، سیستم عامل مک، لینوکس و غیره براحتی اجرا می شود.

    تا به امروز، PHP ساختار و سینتکس ساده ای داشته و باعث شه  که یادگیری آن توسط مبتدیان در برنامه نویسی آسان باشد. نکته قابل توجه اون این هست که  جامعه آنلاین خیلی بزرگی دارد که در هر مشکلی که توسعه‌دهندگان و برنامه نویسان با آن مواجه هستند کمک می‌کنند. از سال 1991، جامعه PHP برخی از بهترین فریمورک های php از جمله لاراول را توسعه داده و ارائه کرده اند.

    لاراول چیست؟

    لاراول یکی از بهترین فریم ورک های پی اچ پی است که توسط تیلور اتول توسعه یافته است.

    منبع باز است و درک آن آسان است و از الگوی طراحی مدل-نما-کنترلر پیروی می کند. لاراول از اجزای موجود و سایر فریم ورک ها استفاده می کند که به ایجاد یک برنامه وب کمک می کند و آن را ساختارمند تر و کاربردی تر می کند.

    در ابتدا، چارچوب لاراول برای ارائه جایگزین پیشرفته تری برای CodeIgniter و Symfony توسعه داده شد. عملکردها و ویژگی های آن بر اساس سایر چارچوب های PHP مانند Yii و CodeIgniter است. در همین حال، الگوهای معماری آن در درجه اول بر اساس سیمفونی است. لاراول پس از انتشار نسخه 3، که شامل رابط خط فرمان به نام Artisan است، محبوبیت خود را به دست آورد – بنابراین چارچوب PHP برای صنعتگران وب نامیده می شود.

    لاراول در ساخت برنامه های وب سفارشی با استفاده از PHP استفاده می شود. این فریم ورک به بهترین وجه برای انجام وظایف پیچیده و تکراری مانند مسیریابی، احراز هویت، قالب‌بندی HTML استفاده می‌شود. از آنجایی که این فریم ورک در PHP اجرا می شود، کاملاً در سمت سرور کار می کند و عمدتاً روی دستکاری داده ها متمرکز است. لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی یک بک اند قوی برای وب سایت شما ارائه می دهد.

    10 دلیل که چرا لاراول بهترین فریم ورک پی اچ پی است؟

    بر اساس تخمین وبسایت BuiltWith Technology Lookup ،  هفتصد و سی و هفت  هزار وب سایت از لاراول به عنوان فریمورک آن استفاده می کنند.

    چرا بهترین  ؟ بیایید دلایلی را بررسی کنیم که چرا توسعه دهندگان وب لاراول را به عنوان بهترین چارچوب PHP نسبت به دیگران در نظر می گیرند.

    1-عناصر امنیتی عالی

    فریم ورک لاراول  امنیت را در خیلی جدی می گیرد. امنیت  یک جزء ضروری از پایگاه داده است و فریمورک تضمین می کند که امنیت در طراحی وب شما بصورت یکپارچه شده پیاده شده است.

    وب سایت  پیاده سازی شده با لاراول همچنین از یک رمز عبور هش شده استفاده می کند و تضمین می کند  که هیچ رمز عبوری در هیچ  متن ساده ای  ذخیره نمی شود. بنابراین، هر زمان که کاربر معینی به سیستم وارد شود، یک توکن خودکار در رمزگذاری با استفاده از الگوریتم هش Bcrypt ایجاد می‌شود. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به وب سایت شما کمک می کند.

    لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی همچنین با دستورات SQL آماده شده خود از وقوع حملات تزریق در پایگاه داده( Sql injection) جلوگیری می کند. علاوه بر این، می تونید با استفاده از  ویژگی های امنیتی زیر که در لاراول میابید  وبسایت خود را ارتقا ببخشید.

    2-کتابخانه های شی گرا و ORM گویا

    یکی از مهمترین ویژگی هایی که لاراول را به فریم ورک برتر PHP تبدیل می کند، کتابخانه شی گرای از پیش نصب شده آن است. این کتابخانه ها دارای ویژگی های عالی مانند تنظیم مجدد رمز عبور، نظارت بر کاربران فعال، مکانیسم رمزگذاری، حفاظت از جعل درخواست های متقاطع (csrf) و غیره هستند.

    لاراول همچنین ویژگی بارز خود یعنی نگاشت ارتباط اشیاء یعنی (ORM) خود را برجسته می کند که به شما کمک می کند داده ها را سریعتر از پایگاه داده خود بازیابی کنید. این ویژگی ایجاد رابطه بین اشیاء پایگاه داده بهم پیوسته را تسهیل می کند.

    3-رابط خط فرمان آرتیزان

    یکی دیگر از ویژگی هایی که لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی انتخاب شده است ، رابط خط فرمان ضمنی آن به نام Artisan است. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا وظایف برنامه نویسی خسته کننده و تکراری را خودکار کنند. توسعه دهندگان می توانند از این ابزار برای تولید فایل های MVC و مدیریت تنظیمات داده ها با آن استفاده کنند.

    4-مهاجرت وانتقال پایگاه داده

    چیزی که باعث شده لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی باشد این است که این فریمورک مهاجرت  پایگاه داده را آسان می کند. Eloquent هرگونه مشکل سازگاری بین پایگاه های داده مانند SQL Server یا MySQL را حل می کند. همچنین با تغییر جزئیات مربوط به تنظیمات لاراول، جریان یکنواخت را هنگام تعویض پایگاه داده تضمین می کند.

    5-پشتیبانی از MVC لاراول بهترین فریم ورک پی اچ پی

    Laravel Framework با الگوی معماری وب Model-View-Controller  یعنی  MVC    ارائه می شود. استفاده از آن راحت است و در ساختن یک کسب و کار کوچک یا برنامه گسترده عالی است. هنگام توسعه یک پروژه با استفاده از PHP، معمولاً با کدهای بدون ساختار سروکار دارید. MVC می تواند به شما در سازماندهی یک پروژه بزرگ با بیش از پنج فایل کمک کند. این ساختار کدنویسی شما را برای نگهداری آسان ساده می کند.

    علاوه بر این، پشتیبانی از MVC همچنین یافتن فایل‌ها در فهرست‌های منطقی را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند. با این کار، توسعه دهندگان می توانند روند برنامه خود را که پس از استقرار ظاهر می شود، کنترل کنند. همچنین به آنها کمک می کند تا مشکلات و مسائل برنامه  را به شیوه ای ساختاریافته حل کنند.

    6-مدیریت وظایف و برنامه ریزی

    هنگام توسعه یک برنامه، بعضی کارهای خاص اغلب زمان می برد. گاهی اوقات، این وظایف باید به تعویق بیفتند تا روند توسعه برنامه را متوقف نکنند. یک مثال بارز  از این مساله  ارسال یک خبرنامه هفتگی برای همه مشترکین است. این جا است که

    لاراول با  برنامه ریز فرمان خود یعنی   Command Schedule یک API زمانبندی کننده دقیق  برای وظایف مختلف ارائه می دهد و شما مجبور نیستید هر بار با استفاده از SSH وارد ترمینال دستگاه خود شوید و همه این کارهای برنامه ریزی شده بخشی از کد شما هستند.

    7-سیستم پکیج کننده اتوماتیک

    هنگام استقرار و انتشار نرم افزار برای کاربران، پکیج کردن  برنامه برای مشتری های گوناگون ضروری است. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه را در بین همه کاربران، از هر پلتفرمی که استفاده می کنند، توزیع کنند. پکیج کردن عالی یک  برنامه به کاهش پشتیبانی مشتری ها و حفظ استانداردهای شرکت کمک می کند.

    لاراول دارای ویژگی کشف پکیج خودکار است که یک گزینه کشف خودکار بسته را ارائه می دهد که به کاربران در نصب آنها کمک می کند. این به آنها امکان می دهد که شاید بخواهند ویژگی های ناخواسته ای از بسته ها را نصب و یا غیرفعال کنند، شناسایی کنند.

    8-موتور قالب و تمپلیت Blade

    لاراول دارای Blade Templating Engine است، یک موتور قالب از پیش نصب شده سبک اما قدرتمند که به توسعه‌دهندگان امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید دستورهای شرطی و کنترلی را به ساده‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنید. کارایی این دستورها دقیقا مشابه زبان PHP است. برای یادگیری کار با موتور قالب بلید منتظر مقالات بعدی ما باشید.

    9-ویژگی های تست کارآمد

    تست های اجزا  در چرخه توسعه برنامه بسیار ضروری است تا اطمینان حاصل بشود که همه کدها قبل از استقرار استانداردهای لازم  را برآورده می کنند. اساساً، ویژگی های لاراول اجازه انجام تست  اجزا  را از طریق PHPUnit، یک پکیج تست از PHP  را می دهد.

    پس از آماده شدن فایل phpunit.xml برای تست واحد، فریم ورک دایرکتوری های Feature و Unit خود را آزمایش می کند. این ویژگی شامل تست هایی است که رگرسیون در فریمورک را شناسایی و از آن جلوگیری می کند. تست های واحد را می توان از طریق ابزار خط فرمان Artisan که در بالا ذکر شد اجرا کرد. برنامه نویسان می توانند به طور مداوم به تست اجزا نظارت داشته باشند ، دقیقا همان چیزی که برای کنترل کیفیت نرم افزار ضروری است.

    10-لاراول 100% متن باز است

    مهمترین مشخصه ای که لاراول را به بهترین چارچوب PHP تبدیل می کند منبع باز و کاملا رایگان است. برای جمع کردن، این فریم ورک مزایای زیر را به کاربران خود ارائه می دهد مانند:

    نتیجه گیری

    به طور خلاصه، لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی از کاربردی ترین فریمورک های مورد استفاده در توسعه برنامه های کاربردی وب است. این فریمورک بسیار کاربردی، انعطاف‌پذیر است و فرصت‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که می‌تواند روند توسعه یک برنامه را تسهیل کند.ویژگی‌های قابل توجه لاراول مانند پشتیبانی از الگوی MVC، پیاده‌سازی ORM و خط فرمان Artisan  و … برای پیاده سازی  آسان تر پروژه های های سنگین و زمان‌بر را برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد.طبق توضیحات بالا اکنون باید برای شما لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی باشد.

    اگر به دنبال استفاده از لاراول بهترین فریمورک پی اچ پی برای توسعه برنامه های وب خود هستید، توسعه دهندگان شهر  یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان وب را خدمتتان ارائه می دهد که در زمینه پیاده سازی برنامه های تحت وب بسیار استعداد و با تجربه هستند. شما میتوانید از طریق بخش تماس با مابا مشاوران ما برای اطلاعات بیشتر و سفارش پروژه های تحت وب در ارتباط باشید.

    ×

    پشتیبانی گروه توسعه دهندگان شهر

    × چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟