طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت خبری,سئو و بهینه سازی, افزایش رنک,بک لینک,طراحی وردپرس

سئو سایت,طراحی اپلیکیشن اندروید,طراحی اپلیکیشن ios

طراحی سایت اختصاصی,قالب آماده وردپرس,طراحی بازی های موبایل,طراحی وبسایت,فروش سایت

طراحی سایت پی اچ پی,طراحی سایت لاراول,سئو و بهینه سازی انواع وب سایت,افزایش رتبه
طراحی سایت,سئو سایت,طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس,گروه طراحی توسعه دهنگان شهر,سایت,وب سایت
  • طراحی وب سایت
  • سئو و بهینه سازی
  • طراحی وردپرس
  • طراحی وب اپلیکیشن
  • طراحی اپلیکیشن اندروید
  • طراحی سایت
  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی وبسایت
  • طراحی وب اپلیکیشن
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی اپلیکیشن اندروید
  • طراحی وردپرس
  • سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی وب سایت طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس طراحی وردپرس قالب آماده وردپرس طراحی سایت خبری طراحی سایت فروشگاهی
    سئو و بهینه سازی انواع وب سایت.طراحی انواع وب سایت.طراحی وردپرس.طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن موبایل
    پیش نیاز های اندروید | توسعه دهندگان شهر

    پیش نیازهای برنامه نویسی اندروید

    برای برنامه نویسی در محیط اندروید استودیو به پیش نیازهای اندروید و ابزارهای مختلفی برای این کار نیاز دارید که در زیر به آن اشاره شده است :

    پیش نیازهای برنامه نویسی اندروید

    JDK

    NDK

    SDK

    AVD

    اندروید استودیو

    همانطور که قبلا گفته شد اندروید استودیو به IDE یا محیط نرم افزاری توسعه برنامه های پلتفرم اندروید می باشد. توسط این محیط می توان برنامه هایی تولید کرد که در سیستم عامل اندروید اجرا شوند. شما می توانید اندروید استودیو را به عنوان یک محیط کارگاهی در نظر بگیرد که همه نوع ابزاری با توجه به هدف به وجود آمدن کارگاه در درون آن یافت می شود. و با کمک این ابزار می توان یک محصول نهایی را تولید کرد.

    JDK

    JDK مخفف JAVA Development Kit می باشد. شما برای توسعه برنامه های اندروید از زبان جاوا استفاده خواهید کرد. JDK بسته توسعه جاوا می باشد که تمام اطلاعات لازم در این راه را در خود جای داده است. این بسته شامل کامپایلرها، دیباگرها و… می باشند و به طور کلی و زبان ساده این بسته شامل تمام چیزی هست که برای ساخت یک برنامه به زبان جاوا به آن نیاز دارید.

    برای دانلود JDK می توانید عبارت “دانلود JDK” را در گوگل جستجو کنید.

    NDK

    NDK مخفف Native Development Kit می باشد. این ابزار به برنامه نویسان اجازه می دهد که بیشترین عملکرد را از دستگاه بیرون بکشند. این خصوصیت برای موتور های بازی سازی مانند Unity و Unreal بسیار مفید است. به این دلیل که کدهای منبع مستقیما به زبان ماشین برای CPU کامپایل می شود. (یعنی دیگر لازم نیست که به یک زبان واسطه مانند جاوا تبدیل شده و بعد به CPU برسند). از این طریق می توانید بیشترین عملکرد دستگاه را استفاده کنید. برای دانلود NDK می توانید عبارت “دانلود NDK” را در گوگل جستجو کنید.

    SDK

    SDK مخفف Software Development Kit به معنی بسته توسعه نرم افزار می باشد. همان طور که از اسم SDK مشخص است یک سری ابزار برای توسعه یک نرم افزار می باشد که به در جهت توسعه نرم افزار کمک می کند که توسط کمپانی در اختیار توسعه دهنده یا همون برنامه نویس قرار داده می شود تا بتواند با استفاده از آن، برنامه خود را مطابق با پلتفرم كمپانی (در اینجا اندروید) هماهنگ کند. به عبارت ساده تر SDK شامل تمامی اطلاعات درباره اندروید می باشد که توسط گوگل ایجاد شده است.

    برای دانلود SDK می توانید عبارت “دانلود SDK” را در گوگل جستجو کنید.

    AVD

    AVD مخفف Android Virtual Device به معنی دستگاه مجازی اندروید می باشد. توسط این ابزار قادر خواهید بود تا بدون نیاز به گوشی واقعی برنامه های نوشته شده خود را در شبیه ساز اندروید تست کنید. به عبارت ساده تر با AVD یک گوشی هوشمند مجازی در کامپیوتر می سازیم و برنامه های خود را در داخل آن تست و رفع ایراد می کنیم. این ابزار همراه SDK دانلود می شود و برای استفاده از آن باید فایل های مربوط به یکی از ورژن های اندروید را دانلود کنید. در طی آموزش های آتی نحوه ی ساخت آن توضیح داده می شود.

    نکته مهم ۱

    با توجه به اینکه تمامی سایت های مربوط به پشتیبانی و دانلود فایل ها و کتابخانه های اندروید از سوی گوگل برای ایران بسته می باشد لذا برای دانلود این فایل ها می توانید از سایت های داخلی استفاده نمایید که با یک جستجوی ساده پیدا می شوند. ولی برای ادامه کار و برنامه نویسی در محیط اندروید استودیو داشتن یک فیلتر شکن قوی در کامپیوتر ضروری می باشد. پس همین الان برای خرید یک فیلتر شکن پولی اقدام کنید و آماده نگه دارید. پیشنهاد می کنم از فیلتر شکن های رایگان استفاده نکنید. ما استفاده کردیم جواب نداد پس وقتتان را تلف نکنید!!

    نکته مهم ۲

    حتما و حتما در کنار خواندن این مطالب با برخورد به اسلاید آخر به سراغ گوگل بروید و تا می توانید جستجو کنید و یاد بگیرید. این کار هم بر دانش شما می افزاید و هم قابلیت جستجو و پیدا کردن مطالب شما را افزایش می دهد. این نکته که بتوانید هر چیزی را از گوگل بیرون بکشید خیلی با اهمیت است. چون در زمان برنامه نویسی حتما به مشکلاتی بر خواهید خورد که با مراجعه به مشکلات مشابه حل خواهد شد. و توصیه می کنم حتما مطالب را انگلیسی جستجو نمایید و از سایت های معتبر خارجی نظیر Stack Overflow استفاده کنید. بارها اتفاق افتاده است که بر سر مشکلی کوچک هفته ها وقت گذاشته و با آزمون خطاهای زیاد مشکل را رفع کرده ام، پس دلسرد نشوید.

    جمله انگیزشی این پست :

    آدم در هر زمان از زندگی اش می تواند رویای خود را عملی کند.

    هیچ وقت ناامید نباشید چون بدترین چیزه!

    برای دیدن سایر آموزش ها کلیک کنید.

    ×

    پشتیبانی گروه توسعه دهندگان شهر

    × چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟